ابراز عشق به زبان انگلیسی با زیر نویس


حقیقت عشق

 

I love all the stars in the sky, but they are

nothing compared to the ones in your eyes

من تمام ستاره های آسمون رو دوست دارم ولی

اونا در مقایسه با ستاره ای که در چشمان تو

میدرخشه هیچند!



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:38---21 شهريور 1392
کسی که در برابر خداوند زانو می زند

می تواند در برابر هر کسی ایستادگی کند...

تقدیم به دوست عزیزم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:38---21 شهريور 1392
دوست دارم هدیه ایست
که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد.
قیمتی دارد که هرکسی توان پرداختش را ندارد.
جمله ی کوتاهیست.
که هر کسی لیاقت شنیدنش را ندارد...!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:37---21 شهريور 1392
من یاد گرفته ام دوست داشتن دلیل نمیخواهد… دل میخواهد…! ولی نمیدانم چرا خیلی ها… و حتی خیلی های دیگر…! میگویند : این روزها… دوست داشتن دلیل میخواهد…!! و پشت یک سلام و لبخندی ساده… دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده، دنبال گودالی از تعفن میگردند! اما من سلام میگویم و لبخند میزنم و قسم میخورم و میدانم عشق همین است… به همین سادگی…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:,ساعت 19:39 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com